wtorek, 29 kwietnia 2014

……przecież tego i tak nikt nie czyta ?

 
  .......Liliana
dedykuję córce Lilianie Doruch niby ( Liliana Michalska )
 
 
Liliana -
- przecież każdy wie, że reklam nikt nie ogląda, nikt nie czyta dłuższych ofert sprzedażowych ani… e-mali promocyjnych , niechętnie też ogląda wystawy fotograficzne .A skoro nikt nie ogląda, ani nie czyta, to… ONE NIE MOGĄ DZIAŁAĆ!….. jakie to proste jak drut po zażyciu Viagry !   Może za mocne stwierdzenie , ale te mocne określenia właśnie trafiają!

Chociaż gdzieś tam wcześniej wyczytałem , że Ty już w GIMNAZJUM eksperymentowałaś z jajkami – czy to nie prawda ?
Ale żarty na bok……a przecież tak  nie jest i ja wszystko zrobię, aby Ciebie przekonać do tej formy reklamowej ( ofertowej )
- jaką jest E-MAILING ,



........no chyba, że znowu za moje dobre serce - pogroźi mi  palcem Re.Schönborn
Myślę jednak , że ta praktyka odeszła już w zapomnienie ! Ja chcę LILIANA Tobie pomagać a nie szkodzić i odejść z tego świata godnie, w zgodzie zwszystkimi , bo Lilianka taka jest normalność , tak po prostu należy !!!
Dlatego zajmę się tylko reklamą e-mailingową bo na niej się znam najlepiej i ONA DZIAŁA ! To jest tak, że jeszcze nikt nie wynalazł lepszego systemu ustrojowego jakim jest KAPITALIZM i nikt nie wymyślił lepszej REKLAMY jak  e-mailingowej.
Nie znaczy to jednak, aby zaniechać innych metod reklamowych chociażby takich jak :
portale społecznościowe, profesjonalne pozycjonowana strona intern - najlepiej lokalne (im więcej Ciebie w internecie tym lepiej )  reklama w środkach masowego przekazu ( telewizja lokalna , gazeta lokalna , gdzie umieszczane są ogłoszenia lokalne , chociażby o imprezach czy ślubach, różnego rodza ju gadżety reklamujące Studio-fotograficzne, gazetki reklamowe , pojedyncze ulotki , wystawy fotograficzne  i można tutaj wymieniać jeszcze innych dziesiątki sposobów , reklama w lokalnej książce telefonicznej , dobra jest też poczta pantoflowa ( baba , babie a ta baba następnej b…. i tak to się roznosi ) aha zapomniałem o pozytywnych recenzjach ( mówionych i pisanych) przez osoby prywatne ale i wszelkiego rodzaju instytucje.
W internecie jest mnóstwo artykułów i porad, jak POWINIEN wyglądać e-mail, i czego “Nie powinno się PISAĆ ”  ( ja piszę ze swojego doświadczenia) POWAŻNE  firmy, instytucje uznają E-Mailing za standard komunikacji z klientami
…..jakie to słowa i sformułowania decydują o kliknięciu myszką ( wypad ) a które zachęcają do dalszego czytania ? ….to już innym razem

A teraz coś na wesoło :  wpadł kiedyś nasz sąsiad na kawę ,  i po jakimś czasie mówi tak ….. posłuchajcie.
Może to było miesiąc temu , pojechałem na basen do Ostrzeszowa Chciałem być dobrym zjęciem i zabrałem też na basen teściową  Nie, to nie to, co myślicie! (Tam jest aż 3 ratowników)No, i gdy już minęły wykupione dwie godziny, pani stojąco przy wyjściu zagadnęła teściową, która wychodziła pierwsza: - Ciekawe czy mąż zdąży - zapytała? MĄŻ  ……a ja to usłyszałem…… dylemat. Teściowa szczęśliwa, a ja nie wiem, co mam myśleć, bo dzieli nas jednak widoczna różnica wieku.Zrozumiałem po jakimś czasie panią przy wyjściu……Na syna nie wyglądam, na wnuczka tym bardziej. Z teściową nikt na basen przecież nie chodzi. Więc musi to być mąż !
 
Oto siła LOGIKI, która ma wpływ na skuteczność
E-MAILI - MARKETINGOWYCH  !
 
Jeszcze jeden zabawny " trik" o którym kiedyś przeczytałem i musiałem go wypróbować....
Jechałem kiedyś do Ostrowa- Wielkopolskiego . zatrzymałem się aby zabrać autostopowicza chcącego również jechać do Ostrowa.
Nawiązała się dyskusja na różne tematy, a mój rozmówca ...widać, że cwaniak bo przechwalał się kogo on to nie zna ( prawie wszystkich możnych tego świata ) a do Ostrowa autostopem. W końcu nie wytrzymałem i mówię : zobaczy Pan , że jak będziemy dojeżdżali do Ostrowa to  prawie wszyscy kierowcy jadący z przeciwnej strony będą mnie pozdrawiać ( .....tak tylu znam ludzi w Ostrowie )...i kiedy już było blisko miasta zacząłem dyskretnie mrugać długimi światłami do kierowców jadących naprzeciw. TAK - myśleli  , że gdzieś za rogiem  stoi policja i prawie wszyscy mi dziękowali za ostrzeżenie. Cwaniak siedzący obok przyznał mi rację, że faktycznie jestem tutaj bardzo znany.
Oto siła LOGIKI , perswazji i cwaniactwa -  czy nie ?
 
 
 
 
Dziękuję za przeczytanie, mojego tekstu , chociaż dziś krótszego  bo długie teksty mają tę wadę, że często nudzą  !
Dlaczego piszę ? Ja kocham pisać i Kocham Ciebie i wiem , że warto to dla Ciebie robić !

 
 
 
…całuję – ojciec
 
 
 
 
 

 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz