dedykuję córce Lilianie Doruch niby ( Liliana Michalska )
Liliana -
- przecież każdy wie, że reklam nikt
nie ogląda, nikt nie czyta dłuższych ofert sprzedażowych ani… e-mali
promocyjnych , niechętnie też ogląda wystawy fotograficzne .A skoro nikt nie ogląda, ani nie
czyta, to… ONE NIE MOGĄ DZIAŁAĆ!….. jakie to proste jak drut po
zażyciu Viagry ! Może za mocne stwierdzenie ,
ale te mocne określenia właśnie trafiają!
Chociaż gdzieś tam wcześniej
wyczytałem , że Ty już w GIMNAZJUM eksperymentowałaś z jajkami – czy to nie
prawda ?
Ale żarty na bok……a przecież tak nie jest i ja wszystko zrobię, aby Ciebie
przekonać do tej formy reklamowej ( ofertowej )- jaką jest E-MAILING ,
........no chyba, że znowu za moje dobre serce - pogroźi mi palcem Re.Schönborn
Myślę jednak , że ta praktyka odeszła już w zapomnienie ! Ja chcę LILIANA Tobie pomagać a nie szkodzić i odejść z tego świata godnie, w zgodzie zwszystkimi , bo Lilianka taka jest normalność , tak po prostu należy !!!
Dlatego zajmę się tylko
reklamą e-mailingową bo na niej się znam najlepiej i ONA
DZIAŁA ! To jest tak, że
jeszcze nikt nie wynalazł lepszego systemu ustrojowego jakim jest KAPITALIZM i
nikt nie wymyślił lepszej REKLAMY jak e-mailingowej.
Nie znaczy to jednak, aby
zaniechać innych metod reklamowych chociażby takich jak :
portale społecznościowe,
profesjonalne pozycjonowana strona intern - najlepiej lokalne (im więcej Ciebie
w internecie tym lepiej ) reklama w środkach masowego przekazu (
telewizja lokalna , gazeta lokalna , gdzie umieszczane są ogłoszenia lokalne ,
chociażby o imprezach czy ślubach, różnego rodza ju gadżety reklamujące
Studio-fotograficzne, gazetki reklamowe , pojedyncze ulotki , wystawy
fotograficzne i można tutaj wymieniać jeszcze innych dziesiątki sposobów
, reklama w lokalnej książce telefonicznej , dobra jest też poczta pantoflowa (
baba , babie a ta baba następnej b…. i tak to się roznosi ) aha zapomniałem o
pozytywnych recenzjach ( mówionych i pisanych) przez osoby prywatne ale i
wszelkiego rodzaju instytucje.
W internecie jest mnóstwo
artykułów i porad, jak POWINIEN wyglądać e-mail, i czego “Nie powinno się PISAĆ
” ( ja piszę ze swojego doświadczenia) POWAŻNE firmy,
instytucje uznają E-Mailing za standard komunikacji z klientami
Może to było miesiąc temu , pojechałem na basen do
Ostrzeszowa Chciałem być dobrym zjęciem i zabrałem też na basen teściową Nie, to nie to, co myślicie! (Tam jest aż 3 ratowników)No,
i gdy już minęły wykupione dwie godziny, pani stojąco przy wyjściu zagadnęła
teściową, która wychodziła pierwsza: - Ciekawe czy mąż zdąży - zapytała? MĄŻ ……a ja to usłyszałem…… dylemat.
Teściowa szczęśliwa, a ja nie wiem, co mam myśleć, bo dzieli nas jednak widoczna
różnica wieku.Zrozumiałem po
jakimś czasie panią przy wyjściu……Na syna nie
wyglądam, na wnuczka tym bardziej. Z teściową nikt na basen przecież nie
chodzi. Więc musi to być mąż !
Oto siła LOGIKI,
która ma wpływ na skuteczność
E-MAILI -
MARKETINGOWYCH !
Jechałem kiedyś do Ostrowa- Wielkopolskiego . zatrzymałem się aby zabrać autostopowicza chcącego również jechać do Ostrowa.
Nawiązała się dyskusja na różne tematy, a mój rozmówca ...widać, że cwaniak bo przechwalał się kogo on to nie zna ( prawie wszystkich możnych tego świata ) a do Ostrowa autostopem. W końcu nie wytrzymałem i mówię : zobaczy Pan , że jak będziemy dojeżdżali do Ostrowa to prawie wszyscy kierowcy jadący z przeciwnej strony będą mnie pozdrawiać ( .....tak tylu znam ludzi w Ostrowie )...i kiedy już było blisko miasta zacząłem dyskretnie mrugać długimi światłami do kierowców jadących naprzeciw. TAK - myśleli , że gdzieś za rogiem stoi policja i prawie wszyscy mi dziękowali za ostrzeżenie. Cwaniak siedzący obok przyznał mi rację, że faktycznie jestem tutaj bardzo znany.
Oto siła LOGIKI , perswazji i cwaniactwa - czy nie ?
Dziękuję
za przeczytanie, mojego tekstu , chociaż dziś krótszego bo długie teksty mają tę wadę, że często
nudzą !
…całuję
– ojciec
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz