tekst dla Liliany Doruch niby ( Liliana Michalska )
Liliana -
wyobraź sobie, że idziesz chodnikiem.
Z naprzeciwka podąża w Twoim kierunku jakiś przechodzień. W chwili, gdy Cię
wymija, zmienia delikatnie swój tor, by móc przejść obok Ciebie.
Potwierdza tym samym Twoje istnienie. Właśnie ono skłania go do zmiany kierunku
marszu. To naprawdę miłe uczucie, jak ktoś Cię zauważa. Po śmierci nikt nie
będzie musiał schodzić Ci z drogi. A czy Twoje oferty usługowe są żywe
Czy są dostrzegane przez ludzi i wpływają na zmianę toru ich myślenia? Czy Twoja usługa którą przedstawiasz budzą zachwyt i
entuzjazm klientów?
Jeśli tak, to wspaniale !!!!!!!
W innej sytuacji warto zacząć myśleć o ożywieniu swojej
oferty handlowej. Warto zmienić sposób myślenia ma temat postrzegania przez
klientów Twojej usługi.
Jak wiesz, nawet najlepsza rewelacyjna usługa dziś
dla klientów nic nie znaczy jak jej nie zauważają, jeżeli nie potrafisz im tego
pokazać tak, by poczuli to całym ciałem – wszystkimi zmysłami. Wszędzie to
samo, tak samo, wszystko już było.
A gdzie w tym wszystkim jest Twoja oferta?
Czas wiec najwyższy przekształcić Twoją usługę w to coś,
co odpowie na realne problemy klientów.
>>JAK MOŻESZ
TO ZROBIĆ? <<
Ludzie, którzy chcą dziś kupić Twoje produkty, chcą
korzystać z Twoich usług nie są zwyczajnymi
klientami. To są osoby, które mają swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Ty
możesz dziś tak dopasować swoją (usługę) w ofercie, by pomóc tym ludziom
szybciej te marzenia spełnić. Dodatkowo stworzona w ten sposób oferta handlowa odróżni
natychmiast Twoją firmę od naśladowców. Bo dobra usługa sprzedaje się sama, nie
dlatego, że ma najniższą cenę, za którą często stoi najniższa jakość,
ale dlatego, że potrafi się przyczynić do znacznej zadowolenia i radości
życia ludzi, którzy z niej korzystają. Jeśli wiesz, jak wytworzyć tę dodatkową wartość w
umysłach klientów, bez względu na rodzaj Twojej działalności, masz znacznie
większe szanse na duży sukces w fotografice. To w jakich kategoriach teraz myślisz o swojej
działalności i potencjalnych klientach ma największy wpływ na skuteczność ofert
usługowych, które umilą jakość życia Twoich klientów, a przy okazji przyczynić
się do rozwoju Twojej Firmy.
Dlatego zadaj sobie pytania, które zainspirują Cię do działania:
- Czy potrafię dostrzec rzeczy w swojej branży, których inni nie widzą?
- Czy dziś widzę w swoich usługach nowy potencjał ?
- Dlaczego ciągle robię to w ten sam sposób, jak inni ? – no dlaczego ?
- A gdybym zrobił to inaczej, to co by się stało?
- Co mógłbym zrobić, by więcej odwiedzających moją stronę zamienić na kupujących moją usługę?
- Czy dziś widzę w swoich usługach nowy potencjał ?
- Dlaczego ciągle robię to w ten sam sposób, jak inni ? – no dlaczego ?
- A gdybym zrobił to inaczej, to co by się stało?
- Co mógłbym zrobić, by więcej odwiedzających moją stronę zamienić na kupujących moją usługę?
A teraz wyobraź sobie - Co mógłbyś osiągnąć w swoim biznesie mając
odpowiednią wiedzę i inspirację?
Pomyśl, dokąd mógłbyś dziś zajść korzystając z praktycznych narzędzi i gotowych zasad, które pozwolą wyzwolić sprzedażowy potencjał
drzemiący w każdej Twojej usłudze?
Wczoraj
przeczytałem ciekawe zdanie, że najczęściej szukamy usprawiedliwienia dla
swoich nawyków i działań... i to nas oddziela od
prawdziwych zmian na lepsze.Codziennie
otwierają się nowe możliwości, ale tylko
dla tych, którzy są na nie przygotowani!
Jeśli
będziesz trzymać się ciągle swoich starych schematów myślenia, nawet nie
zauważysz otwierających się drzwi, nawet nie dostrzeżesz, że coś się zmieniło.
Tylko
wokół Ciebie zrobi się nagle pusto...
Pozdrawiam - ojciec
Zenobiusz Doruch.... niby Michalski
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz