środa, 30 kwietnia 2014

...osiągam więcej - mając wiedzę i aspiracje

                      

      
tekst dla Liliany Doruch niby ( Liliana Michalska )
 

Liliana -

wyobraź sobie, że idziesz chodnikiem.  Z naprzeciwka podąża w Twoim kierunku jakiś przechodzień. W chwili, gdy Cię wymija, zmienia delikatnie swój tor, by móc przejść obok Ciebie.  Potwierdza tym samym Twoje istnienie. Właśnie ono skłania go do zmiany kierunku marszu. To naprawdę miłe uczucie, jak ktoś Cię zauważa. Po śmierci nikt nie będzie musiał schodzić Ci z drogi. A czy Twoje oferty usługowe są żywe
Czy są dostrzegane przez ludzi i wpływają na zmianę toru ich myślenia? Czy Twoja usługa którą przedstawiasz budzą zachwyt i entuzjazm klientów?

Jeśli tak, to wspaniale !!!!!!!

W innej sytuacji warto zacząć myśleć o ożywieniu swojej oferty handlowej. Warto zmienić sposób myślenia ma temat postrzegania przez klientów Twojej usługi.
Jak wiesz, nawet najlepsza rewelacyjna usługa  dziś dla klientów nic nie znaczy jak jej nie zauważają, jeżeli nie potrafisz im tego pokazać tak, by poczuli to całym ciałem – wszystkimi zmysłami. Wszędzie to samo, tak samo, wszystko już było.
A gdzie w tym wszystkim jest Twoja oferta?
Czas wiec najwyższy przekształcić Twoją usługę w to coś, co odpowie na realne problemy klientów.

>>JAK MOŻESZ TO ZROBIĆ? <<

Ludzie, którzy chcą dziś kupić Twoje produkty, chcą korzystać z Twoich usług nie są zwyczajnymi klientami. To są osoby, które mają swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Ty możesz dziś tak dopasować swoją (usługę) w ofercie, by pomóc tym ludziom szybciej te marzenia spełnić. Dodatkowo stworzona w ten sposób oferta handlowa odróżni natychmiast Twoją firmę od naśladowców. Bo dobra usługa sprzedaje się sama, nie dlatego, że ma najniższą cenę, za którą często stoi najniższa jakość, ale dlatego, że potrafi się przyczynić do znacznej zadowolenia i radości życia ludzi, którzy z niej korzystają.  Jeśli wiesz, jak wytworzyć tę dodatkową wartość w umysłach klientów, bez względu na rodzaj Twojej działalności, masz znacznie większe szanse na duży sukces w fotografice. To w jakich kategoriach teraz myślisz o swojej działalności i potencjalnych klientach ma największy wpływ na skuteczność ofert usługowych, które umilą jakość życia Twoich klientów, a przy okazji przyczynić się do rozwoju Twojej Firmy.

Dlatego zadaj sobie pytania, które zainspirują Cię do działania:

- Czy potrafię dostrzec rzeczy w swojej branży, których inni nie widzą?
- Czy dziś widzę w swoich usługach nowy potencjał ?
- Dlaczego ciągle robię to w ten sam sposób, jak inni ? – no dlaczego ?
- A gdybym zrobił to inaczej, to co by się stało?
- Co mógłbym zrobić, by więcej odwiedzających moją stronę zamienić na kupujących moją usługę?
 A teraz wyobraź sobie - Co mógłbyś osiągnąć w swoim biznesie mając odpowiednią wiedzę i inspirację?
Pomyśl, dokąd mógłbyś dziś zajść korzystając z praktycznych narzędzi i gotowych zasad, które pozwolą wyzwolić sprzedażowy potencjał drzemiący w każdej Twojej usłudze?
Wczoraj przeczytałem ciekawe zdanie, że najczęściej szukamy usprawiedliwienia dla swoich nawyków i działań... i to nas oddziela od prawdziwych zmian na lepsze.Codziennie otwierają się nowe możliwości, ale tylko dla tych, którzy są na nie przygotowani!
Jeśli będziesz trzymać się ciągle swoich starych schematów myślenia, nawet nie zauważysz otwierających się drzwi, nawet nie dostrzeżesz, że coś się zmieniło.
Tylko wokół Ciebie zrobi się nagle pusto...
 
                                                                                
 
 
Pozdrawiam - ojciec

Zenobiusz Doruch.... niby Michalski

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz