środa, 30 kwietnia 2014

…….jest takie powiedzenie




 
Tekst  - Lilianie Doruch    ( Liliana Michalska )

LILIANA -
Wyprodukować ( wykonać) coś jest znacznie prościej jak to sprzedać. Wykonać komuś zdjęcie jest znacznie prościej jak znaleźć kogoś komu się chce tą fotografię zrobić ! ( no chyba , że za darmo – szczególnie w Niemczech ) Umówmy się córko ,że będę pisał do Ciebie tak, gdybyś to Ty prowadziła swój biznes - ok. !
Liliana należy powiedzieć to sobie głośno …….

Osoba prowadząca biznes, potrzebuję pasji w działaniu, by u klientów wywoływać pasję w kupowaniu.
Jeżeli nie interesuje Cię przeciętny biznes na granicy egzystencji, jeżeli nie interesuje Cię tylko przetrwanie i klepanie marnego życia a chcesz czegoś WIĘKSZEGO to czytaj dalej…. moja Ty zdolna fotografko.

ZMIEŃ TRICK MYŚLOWY
Zamień słowo „Leidenschaft”  tak często przez Ciebie używane, ( a potem leci następne „ HenriCartier-Bresson” )  “Pasja” na… “Uzależnienie”.

Bo każda silna wersja pasji jest w rzeczywistości uzależnieniem !!!
Dlatego skieruj więc swoje oferty tylko do tych, którzy są silnie uzależnieni od tego, co Twój produkt daje….co fotografia tak naprawdę daje (NIE do samego PRODUKTU !!!!)

To bardzo ważne, bo do kogo skierujesz swoją ofertę - ten na nią ( przeważnie) odpowie – w taki czy inny sposób. Czyli tak :
3/  Nie robimy z oferty wystawy sklepowej licząc na to, że klient zobaczy fotkę czyli produkt i tak się nim zachwyci, że zaraz kupi.
4/  Odwołujemy się w ofertach do silnych emocji - pasji i uzależnienia.
5/ Jeśli naprawdę zależy Ci na sprzedaży >swojej usługi fotograficznej< to przestań skupiać się na słowach,

.........a zacznij naprawdę myśleć o klientach.

Liliana - zrób tak : weź produkt ( najlepiej pokazać katalog swoich zdjęć (lub adres profesjonalnej strony www. ) – z pierwszej półki … ) który naprawdę chcesz zaofetować i wypisz wszystko, co FOTOGRAFIA daje klientowi. Tutaj należy wyjść poza tradycyjne “korzyści”.

Od czego nasz klient jest uzależniony?

a/ od ekscytujących doznań ?
b/ od opinii innych ludzi ?
c/ okoliczności
d/ od seksu ?, imprez ?, alkoholu ? od wieku ? itd.  – pomyśl sama , chociaż Ty na pewno lepiej wiesz ode mnie !

 …..a w fotografii  od czego ? – tutaj też nie muszę Tobie podpowiadać !

 6/ Liliana nigdy nie pisz potem “Musisz TO i TO czy TO i TAMTO” „ Mam dla Ciebie to, czego szukasz….”.
 Bo nikt nie lubi się przyznawać do swoich uzależnień.
7/ Mniej mów o fotografii - za to, więcej pokazuj ( chwal się, na tym to polega a różnica niedługo będzie przez Ciebie zauważona - compré
8/.......
9/.........
10/.............
.. w następnych tekstach

Córko -  i tak wokół  takich uzależnień zbuduj swoją ofertę.
Dużym ułatwieniem >dla samego siebie< jest zadawanie sobie odpowiednich pytań. Czego ja sama oczekuję od fotografa ? Dzięki nim niczego nie musisz wymyślać, a cały proces skraca się do dosłownie kilku minut, bo gotowe odpowiedzi są już w Twojej głowie.
…..ciąg dalszy nastąpi - jak tylko znajdę znowu wolny czas i powiedzmy, że moje teksty do Ciebie nie dochodzą jako SPAM.
....... czy damy sobie jeszcze szansę przed moim ostatnim zachodem słońca    
 
             
                                         .......muzyka jaką lubisz - i na duszy lżej ! 
 
Lilianka - ja czekam na telefon od Ciebie, nie czekaj na chwilę, kiedy już nie będziesz miała do kogo zadzwonić. Znajdź w sobie odwagę , przełam wszystko to co Cię zablokowało, zrób krok a zapewniam Cię , że w dobrym kierunku! Względnie podaj mi swój nr telefonu ja zadzwonię i znowu zapewniam Cię , że po nim nie pójdę do adwokata SERCE TY MOJE - ojciec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz