środa, 30 kwietnia 2014

…….jest takie powiedzenie




 
Tekst  - Lilianie Doruch    ( Liliana Michalska )

LILIANA -
Wyprodukować ( wykonać) coś jest znacznie prościej jak to sprzedać. Wykonać komuś zdjęcie jest znacznie prościej jak znaleźć kogoś komu się chce tą fotografię zrobić ! ( no chyba , że za darmo – szczególnie w Niemczech ) Umówmy się córko ,że będę pisał do Ciebie tak, gdybyś to Ty prowadziła swój biznes - ok. !
Liliana należy powiedzieć to sobie głośno …….

Osoba prowadząca biznes, potrzebuję pasji w działaniu, by u klientów wywoływać pasję w kupowaniu.
Jeżeli nie interesuje Cię przeciętny biznes na granicy egzystencji, jeżeli nie interesuje Cię tylko przetrwanie i klepanie marnego życia a chcesz czegoś WIĘKSZEGO to czytaj dalej…. moja Ty zdolna fotografko.

ZMIEŃ TRICK MYŚLOWY
Zamień słowo „Leidenschaft”  tak często przez Ciebie używane, ( a potem leci następne „ HenriCartier-Bresson” )  “Pasja” na… “Uzależnienie”.

Bo każda silna wersja pasji jest w rzeczywistości uzależnieniem !!!
Dlatego skieruj więc swoje oferty tylko do tych, którzy są silnie uzależnieni od tego, co Twój produkt daje….co fotografia tak naprawdę daje (NIE do samego PRODUKTU !!!!)

To bardzo ważne, bo do kogo skierujesz swoją ofertę - ten na nią ( przeważnie) odpowie – w taki czy inny sposób. Czyli tak :
3/  Nie robimy z oferty wystawy sklepowej licząc na to, że klient zobaczy fotkę czyli produkt i tak się nim zachwyci, że zaraz kupi.
4/  Odwołujemy się w ofertach do silnych emocji - pasji i uzależnienia.
5/ Jeśli naprawdę zależy Ci na sprzedaży >swojej usługi fotograficznej< to przestań skupiać się na słowach,

.........a zacznij naprawdę myśleć o klientach.

Liliana - zrób tak : weź produkt ( najlepiej pokazać katalog swoich zdjęć (lub adres profesjonalnej strony www. ) – z pierwszej półki … ) który naprawdę chcesz zaofetować i wypisz wszystko, co FOTOGRAFIA daje klientowi. Tutaj należy wyjść poza tradycyjne “korzyści”.

Od czego nasz klient jest uzależniony?

a/ od ekscytujących doznań ?
b/ od opinii innych ludzi ?
c/ okoliczności
d/ od seksu ?, imprez ?, alkoholu ? od wieku ? itd.  – pomyśl sama , chociaż Ty na pewno lepiej wiesz ode mnie !

 …..a w fotografii  od czego ? – tutaj też nie muszę Tobie podpowiadać !

 6/ Liliana nigdy nie pisz potem “Musisz TO i TO czy TO i TAMTO” „ Mam dla Ciebie to, czego szukasz….”.
 Bo nikt nie lubi się przyznawać do swoich uzależnień.
7/ Mniej mów o fotografii - za to, więcej pokazuj ( chwal się, na tym to polega a różnica niedługo będzie przez Ciebie zauważona - compré
8/.......
9/.........
10/.............
.. w następnych tekstach

Córko -  i tak wokół  takich uzależnień zbuduj swoją ofertę.
Dużym ułatwieniem >dla samego siebie< jest zadawanie sobie odpowiednich pytań. Czego ja sama oczekuję od fotografa ? Dzięki nim niczego nie musisz wymyślać, a cały proces skraca się do dosłownie kilku minut, bo gotowe odpowiedzi są już w Twojej głowie.
…..ciąg dalszy nastąpi - jak tylko znajdę znowu wolny czas i powiedzmy, że moje teksty do Ciebie nie dochodzą jako SPAM.
....... czy damy sobie jeszcze szansę przed moim ostatnim zachodem słońca    
 
             
                                         .......muzyka jaką lubisz - i na duszy lżej ! 
 
Lilianka - ja czekam na telefon od Ciebie, nie czekaj na chwilę, kiedy już nie będziesz miała do kogo zadzwonić. Znajdź w sobie odwagę , przełam wszystko to co Cię zablokowało, zrób krok a zapewniam Cię , że w dobrym kierunku! Względnie podaj mi swój nr telefonu ja zadzwonię i znowu zapewniam Cię , że po nim nie pójdę do adwokata SERCE TY MOJE - ojciec 

...osiągam więcej - mając wiedzę i aspiracje

                      

      
tekst dla Liliany Doruch niby ( Liliana Michalska )
 

Liliana -

wyobraź sobie, że idziesz chodnikiem.  Z naprzeciwka podąża w Twoim kierunku jakiś przechodzień. W chwili, gdy Cię wymija, zmienia delikatnie swój tor, by móc przejść obok Ciebie.  Potwierdza tym samym Twoje istnienie. Właśnie ono skłania go do zmiany kierunku marszu. To naprawdę miłe uczucie, jak ktoś Cię zauważa. Po śmierci nikt nie będzie musiał schodzić Ci z drogi. A czy Twoje oferty usługowe są żywe
Czy są dostrzegane przez ludzi i wpływają na zmianę toru ich myślenia? Czy Twoja usługa którą przedstawiasz budzą zachwyt i entuzjazm klientów?

Jeśli tak, to wspaniale !!!!!!!

W innej sytuacji warto zacząć myśleć o ożywieniu swojej oferty handlowej. Warto zmienić sposób myślenia ma temat postrzegania przez klientów Twojej usługi.
Jak wiesz, nawet najlepsza rewelacyjna usługa  dziś dla klientów nic nie znaczy jak jej nie zauważają, jeżeli nie potrafisz im tego pokazać tak, by poczuli to całym ciałem – wszystkimi zmysłami. Wszędzie to samo, tak samo, wszystko już było.
A gdzie w tym wszystkim jest Twoja oferta?
Czas wiec najwyższy przekształcić Twoją usługę w to coś, co odpowie na realne problemy klientów.

>>JAK MOŻESZ TO ZROBIĆ? <<

Ludzie, którzy chcą dziś kupić Twoje produkty, chcą korzystać z Twoich usług nie są zwyczajnymi klientami. To są osoby, które mają swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Ty możesz dziś tak dopasować swoją (usługę) w ofercie, by pomóc tym ludziom szybciej te marzenia spełnić. Dodatkowo stworzona w ten sposób oferta handlowa odróżni natychmiast Twoją firmę od naśladowców. Bo dobra usługa sprzedaje się sama, nie dlatego, że ma najniższą cenę, za którą często stoi najniższa jakość, ale dlatego, że potrafi się przyczynić do znacznej zadowolenia i radości życia ludzi, którzy z niej korzystają.  Jeśli wiesz, jak wytworzyć tę dodatkową wartość w umysłach klientów, bez względu na rodzaj Twojej działalności, masz znacznie większe szanse na duży sukces w fotografice. To w jakich kategoriach teraz myślisz o swojej działalności i potencjalnych klientach ma największy wpływ na skuteczność ofert usługowych, które umilą jakość życia Twoich klientów, a przy okazji przyczynić się do rozwoju Twojej Firmy.

Dlatego zadaj sobie pytania, które zainspirują Cię do działania:

- Czy potrafię dostrzec rzeczy w swojej branży, których inni nie widzą?
- Czy dziś widzę w swoich usługach nowy potencjał ?
- Dlaczego ciągle robię to w ten sam sposób, jak inni ? – no dlaczego ?
- A gdybym zrobił to inaczej, to co by się stało?
- Co mógłbym zrobić, by więcej odwiedzających moją stronę zamienić na kupujących moją usługę?
 A teraz wyobraź sobie - Co mógłbyś osiągnąć w swoim biznesie mając odpowiednią wiedzę i inspirację?
Pomyśl, dokąd mógłbyś dziś zajść korzystając z praktycznych narzędzi i gotowych zasad, które pozwolą wyzwolić sprzedażowy potencjał drzemiący w każdej Twojej usłudze?
Wczoraj przeczytałem ciekawe zdanie, że najczęściej szukamy usprawiedliwienia dla swoich nawyków i działań... i to nas oddziela od prawdziwych zmian na lepsze.Codziennie otwierają się nowe możliwości, ale tylko dla tych, którzy są na nie przygotowani!
Jeśli będziesz trzymać się ciągle swoich starych schematów myślenia, nawet nie zauważysz otwierających się drzwi, nawet nie dostrzeżesz, że coś się zmieniło.
Tylko wokół Ciebie zrobi się nagle pusto...
 
                                                                                
 
 
Pozdrawiam - ojciec

Zenobiusz Doruch.... niby Michalski