Tekst - Lilianie Doruch ( Liliana Michalska )
LILIANA -
Wyprodukować (
wykonać) coś jest znacznie prościej jak to sprzedać. Wykonać komuś zdjęcie jest
znacznie prościej jak znaleźć kogoś komu się chce tą fotografię zrobić ! ( no
chyba , że za darmo – szczególnie w Niemczech ) Umówmy się córko ,że będę pisał
do Ciebie tak, gdybyś to Ty prowadziła swój biznes - ok. !
Liliana należy powiedzieć
to sobie głośno …….
Osoba prowadząca biznes, potrzebuję pasji w działaniu, by u klientów wywoływać pasję w kupowaniu. Jeżeli nie interesuje Cię przeciętny biznes na granicy egzystencji, jeżeli nie interesuje Cię tylko przetrwanie i klepanie marnego życia a chcesz czegoś WIĘKSZEGO to czytaj dalej…. moja Ty zdolna fotografko.
Osoba prowadząca biznes, potrzebuję pasji w działaniu, by u klientów wywoływać pasję w kupowaniu. Jeżeli nie interesuje Cię przeciętny biznes na granicy egzystencji, jeżeli nie interesuje Cię tylko przetrwanie i klepanie marnego życia a chcesz czegoś WIĘKSZEGO to czytaj dalej…. moja Ty zdolna fotografko.
ZMIEŃ TRICK MYŚLOWY
Zamień słowo „Leidenschaft” tak
często przez Ciebie używane, ( a potem leci następne „ HenriCartier-Bresson” ) “Pasja” na… “Uzależnienie”.
Bo każda silna wersja pasji jest w rzeczywistości uzależnieniem !!!
Dlatego skieruj więc swoje oferty tylko do tych, którzy są
silnie uzależnieni od tego, co Twój produkt daje….co fotografia tak naprawdę
daje (NIE do samego PRODUKTU !!!!)
To bardzo ważne, bo do kogo skierujesz swoją ofertę - ten na nią (
przeważnie) odpowie – w taki czy inny sposób. Czyli tak :
3/ Nie robimy z
oferty wystawy sklepowej licząc na to, że klient zobaczy fotkę czyli produkt i
tak się nim zachwyci, że zaraz kupi.
4/ Odwołujemy się
w ofertach do silnych emocji - pasji i uzależnienia.5/ Jeśli naprawdę zależy Ci na sprzedaży >swojej usługi fotograficznej< to przestań skupiać się na słowach,
.........a
zacznij naprawdę myśleć o klientach.
Liliana - zrób tak : weź produkt ( najlepiej pokazać katalog swoich
zdjęć (lub adres profesjonalnej strony www. ) – z pierwszej półki … ) który
naprawdę chcesz zaofetować i wypisz wszystko, co FOTOGRAFIA daje klientowi.
Tutaj należy wyjść poza tradycyjne “korzyści”.
Od czego nasz
klient jest uzależniony?
a/ od ekscytujących doznań ?
b/ od opinii
innych ludzi ? c/ okoliczności
d/ od seksu ?, imprez ?, alkoholu ? od wieku ? itd. – pomyśl sama , chociaż Ty na pewno lepiej wiesz ode mnie !
7/ Mniej mów o fotografii - za to, więcej pokazuj ( chwal się, na tym to polega a różnica niedługo będzie przez Ciebie zauważona - compré
8/.......
9/.........
10/.............
.. w następnych tekstach
Córko - i tak
wokół takich uzależnień zbuduj swoją
ofertę.
Dużym ułatwieniem >dla samego siebie< jest zadawanie sobie
odpowiednich pytań. Czego ja sama oczekuję od fotografa ? Dzięki nim niczego
nie musisz wymyślać, a cały proces skraca się do dosłownie kilku minut, bo
gotowe odpowiedzi są już w Twojej głowie.
…..ciąg dalszy nastąpi - jak tylko znajdę znowu wolny czas i powiedzmy,
że moje teksty do Ciebie nie dochodzą jako SPAM.
.......muzyka jaką lubisz - i na duszy lżej !
Lilianka - ja czekam na telefon od Ciebie, nie czekaj na chwilę, kiedy
już nie będziesz miała do kogo zadzwonić. Znajdź w sobie odwagę , przełam
wszystko to co Cię zablokowało, zrób krok a zapewniam Cię , że w dobrym
kierunku! Względnie podaj mi swój nr telefonu ja zadzwonię i znowu zapewniam
Cię , że po nim nie pójdę do adwokata SERCE TY MOJE - ojciec