środa, 30 kwietnia 2014

...osiągam więcej - mając wiedzę i aspiracje

                      

      
tekst dla Liliany Doruch niby ( Liliana Michalska )
 

Liliana -

wyobraź sobie, że idziesz chodnikiem.  Z naprzeciwka podąża w Twoim kierunku jakiś przechodzień. W chwili, gdy Cię wymija, zmienia delikatnie swój tor, by móc przejść obok Ciebie.  Potwierdza tym samym Twoje istnienie. Właśnie ono skłania go do zmiany kierunku marszu. To naprawdę miłe uczucie, jak ktoś Cię zauważa. Po śmierci nikt nie będzie musiał schodzić Ci z drogi. A czy Twoje oferty usługowe są żywe
Czy są dostrzegane przez ludzi i wpływają na zmianę toru ich myślenia? Czy Twoja usługa którą przedstawiasz budzą zachwyt i entuzjazm klientów?

Jeśli tak, to wspaniale !!!!!!!

W innej sytuacji warto zacząć myśleć o ożywieniu swojej oferty handlowej. Warto zmienić sposób myślenia ma temat postrzegania przez klientów Twojej usługi.
Jak wiesz, nawet najlepsza rewelacyjna usługa  dziś dla klientów nic nie znaczy jak jej nie zauważają, jeżeli nie potrafisz im tego pokazać tak, by poczuli to całym ciałem – wszystkimi zmysłami. Wszędzie to samo, tak samo, wszystko już było.
A gdzie w tym wszystkim jest Twoja oferta?
Czas wiec najwyższy przekształcić Twoją usługę w to coś, co odpowie na realne problemy klientów.

>>JAK MOŻESZ TO ZROBIĆ? <<

Ludzie, którzy chcą dziś kupić Twoje produkty, chcą korzystać z Twoich usług nie są zwyczajnymi klientami. To są osoby, które mają swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Ty możesz dziś tak dopasować swoją (usługę) w ofercie, by pomóc tym ludziom szybciej te marzenia spełnić. Dodatkowo stworzona w ten sposób oferta handlowa odróżni natychmiast Twoją firmę od naśladowców. Bo dobra usługa sprzedaje się sama, nie dlatego, że ma najniższą cenę, za którą często stoi najniższa jakość, ale dlatego, że potrafi się przyczynić do znacznej zadowolenia i radości życia ludzi, którzy z niej korzystają.  Jeśli wiesz, jak wytworzyć tę dodatkową wartość w umysłach klientów, bez względu na rodzaj Twojej działalności, masz znacznie większe szanse na duży sukces w fotografice. To w jakich kategoriach teraz myślisz o swojej działalności i potencjalnych klientach ma największy wpływ na skuteczność ofert usługowych, które umilą jakość życia Twoich klientów, a przy okazji przyczynić się do rozwoju Twojej Firmy.

Dlatego zadaj sobie pytania, które zainspirują Cię do działania:

- Czy potrafię dostrzec rzeczy w swojej branży, których inni nie widzą?
- Czy dziś widzę w swoich usługach nowy potencjał ?
- Dlaczego ciągle robię to w ten sam sposób, jak inni ? – no dlaczego ?
- A gdybym zrobił to inaczej, to co by się stało?
- Co mógłbym zrobić, by więcej odwiedzających moją stronę zamienić na kupujących moją usługę?
 A teraz wyobraź sobie - Co mógłbyś osiągnąć w swoim biznesie mając odpowiednią wiedzę i inspirację?
Pomyśl, dokąd mógłbyś dziś zajść korzystając z praktycznych narzędzi i gotowych zasad, które pozwolą wyzwolić sprzedażowy potencjał drzemiący w każdej Twojej usłudze?
Wczoraj przeczytałem ciekawe zdanie, że najczęściej szukamy usprawiedliwienia dla swoich nawyków i działań... i to nas oddziela od prawdziwych zmian na lepsze.Codziennie otwierają się nowe możliwości, ale tylko dla tych, którzy są na nie przygotowani!
Jeśli będziesz trzymać się ciągle swoich starych schematów myślenia, nawet nie zauważysz otwierających się drzwi, nawet nie dostrzeżesz, że coś się zmieniło.
Tylko wokół Ciebie zrobi się nagle pusto...
 
                                                                                
 
 
Pozdrawiam - ojciec

Zenobiusz Doruch.... niby Michalski

 

wtorek, 29 kwietnia 2014

……przecież tego i tak nikt nie czyta ?

 
  .......Liliana
dedykuję córce Lilianie Doruch niby ( Liliana Michalska )
 
 
Liliana -
- przecież każdy wie, że reklam nikt nie ogląda, nikt nie czyta dłuższych ofert sprzedażowych ani… e-mali promocyjnych , niechętnie też ogląda wystawy fotograficzne .A skoro nikt nie ogląda, ani nie czyta, to… ONE NIE MOGĄ DZIAŁAĆ!….. jakie to proste jak drut po zażyciu Viagry !   Może za mocne stwierdzenie , ale te mocne określenia właśnie trafiają!

Chociaż gdzieś tam wcześniej wyczytałem , że Ty już w GIMNAZJUM eksperymentowałaś z jajkami – czy to nie prawda ?
Ale żarty na bok……a przecież tak  nie jest i ja wszystko zrobię, aby Ciebie przekonać do tej formy reklamowej ( ofertowej )
- jaką jest E-MAILING ,



........no chyba, że znowu za moje dobre serce - pogroźi mi  palcem Re.Schönborn
Myślę jednak , że ta praktyka odeszła już w zapomnienie ! Ja chcę LILIANA Tobie pomagać a nie szkodzić i odejść z tego świata godnie, w zgodzie zwszystkimi , bo Lilianka taka jest normalność , tak po prostu należy !!!
Dlatego zajmę się tylko reklamą e-mailingową bo na niej się znam najlepiej i ONA DZIAŁA ! To jest tak, że jeszcze nikt nie wynalazł lepszego systemu ustrojowego jakim jest KAPITALIZM i nikt nie wymyślił lepszej REKLAMY jak  e-mailingowej.
Nie znaczy to jednak, aby zaniechać innych metod reklamowych chociażby takich jak :
portale społecznościowe, profesjonalne pozycjonowana strona intern - najlepiej lokalne (im więcej Ciebie w internecie tym lepiej )  reklama w środkach masowego przekazu ( telewizja lokalna , gazeta lokalna , gdzie umieszczane są ogłoszenia lokalne , chociażby o imprezach czy ślubach, różnego rodza ju gadżety reklamujące Studio-fotograficzne, gazetki reklamowe , pojedyncze ulotki , wystawy fotograficzne  i można tutaj wymieniać jeszcze innych dziesiątki sposobów , reklama w lokalnej książce telefonicznej , dobra jest też poczta pantoflowa ( baba , babie a ta baba następnej b…. i tak to się roznosi ) aha zapomniałem o pozytywnych recenzjach ( mówionych i pisanych) przez osoby prywatne ale i wszelkiego rodzaju instytucje.
W internecie jest mnóstwo artykułów i porad, jak POWINIEN wyglądać e-mail, i czego “Nie powinno się PISAĆ ”  ( ja piszę ze swojego doświadczenia) POWAŻNE  firmy, instytucje uznają E-Mailing za standard komunikacji z klientami
…..jakie to słowa i sformułowania decydują o kliknięciu myszką ( wypad ) a które zachęcają do dalszego czytania ? ….to już innym razem

A teraz coś na wesoło :  wpadł kiedyś nasz sąsiad na kawę ,  i po jakimś czasie mówi tak ….. posłuchajcie.
Może to było miesiąc temu , pojechałem na basen do Ostrzeszowa Chciałem być dobrym zjęciem i zabrałem też na basen teściową  Nie, to nie to, co myślicie! (Tam jest aż 3 ratowników)No, i gdy już minęły wykupione dwie godziny, pani stojąco przy wyjściu zagadnęła teściową, która wychodziła pierwsza: - Ciekawe czy mąż zdąży - zapytała? MĄŻ  ……a ja to usłyszałem…… dylemat. Teściowa szczęśliwa, a ja nie wiem, co mam myśleć, bo dzieli nas jednak widoczna różnica wieku.Zrozumiałem po jakimś czasie panią przy wyjściu……Na syna nie wyglądam, na wnuczka tym bardziej. Z teściową nikt na basen przecież nie chodzi. Więc musi to być mąż !
 
Oto siła LOGIKI, która ma wpływ na skuteczność
E-MAILI - MARKETINGOWYCH  !
 
Jeszcze jeden zabawny " trik" o którym kiedyś przeczytałem i musiałem go wypróbować....
Jechałem kiedyś do Ostrowa- Wielkopolskiego . zatrzymałem się aby zabrać autostopowicza chcącego również jechać do Ostrowa.
Nawiązała się dyskusja na różne tematy, a mój rozmówca ...widać, że cwaniak bo przechwalał się kogo on to nie zna ( prawie wszystkich możnych tego świata ) a do Ostrowa autostopem. W końcu nie wytrzymałem i mówię : zobaczy Pan , że jak będziemy dojeżdżali do Ostrowa to  prawie wszyscy kierowcy jadący z przeciwnej strony będą mnie pozdrawiać ( .....tak tylu znam ludzi w Ostrowie )...i kiedy już było blisko miasta zacząłem dyskretnie mrugać długimi światłami do kierowców jadących naprzeciw. TAK - myśleli  , że gdzieś za rogiem  stoi policja i prawie wszyscy mi dziękowali za ostrzeżenie. Cwaniak siedzący obok przyznał mi rację, że faktycznie jestem tutaj bardzo znany.
Oto siła LOGIKI , perswazji i cwaniactwa -  czy nie ?
 
 
 
 
Dziękuję za przeczytanie, mojego tekstu , chociaż dziś krótszego  bo długie teksty mają tę wadę, że często nudzą  !
Dlaczego piszę ? Ja kocham pisać i Kocham Ciebie i wiem , że warto to dla Ciebie robić !

 
 
 
…całuję – ojciec