wtorek, 29 kwietnia 2014

.......pomóż mi pomóc Tobie




....córce LILIANIE DORUCH niby (LILIANA MICHALSKA)

LILIANA  -

chcę pomóc Tobie w doskonaleniu jednej w wielu bardzo ważnej umiejętności - pisania znacznie lepszych tekstów ofertowych ( do swoich usług fotograficznych )
Ja wiem, że Ty pracujesz dla kogoś , jak bardzo chciałbym, abyś miała swoje STUDIO FOTOGRAFICZNE i to wszystko o czym będę pisał było Twoją i tylko Twoją wiedzą

Nie piszę tego tekstu by Cię  zabawiać.czy rozbawić ani nawet by Cię czegoś nauczyć…….
Chcę Tobie dziecko POMÓC pisać.dobre teksty , a nie tylko jak czytam na Facebooku „ Specjalna oferta na November, Dezember , Januar …. .i tak dalej, itd – to zbyt płytkie ! Jedno i to samo !   Lilka - ja nie chcę podsuwać Tobie gotowych tekstów , bo nie jestem tak biegły w słownictwie niemieckim ( zrobisz to o wiele lepiej sama ) ale chcę pokazać Tobie techniki pisania ofert – czy się dobrze rozumiemy ?
A teraz trochę odważniej ……. Co dają portale społecznościowe  w biznesie  a raczej w zdobywaniu klientów mam na myśli ulubiony przez Ciebie Facebook , Twitter i inne – prawie nic !!! -  i Ty Lilianka dobrze o tym wierz. Zatem co ?
1/  Profesjonalna własna Strona > www < to podstawa  sprzedaży swojej usługi FOTOGRAFICZNEJ
 2/ Wyszukiwanie klientów poprzez e-mail , przecież to już amerykanie dawno udowodnili, że e-mail jest ok. 40 razy skuteczniejszy w zdobywaniu klientów niż Facebook i Twitter razem wzięci.
Zapewne nie od razu przyjdą sukcesy to by było za proste , ale z każdego sukcesu i każdej porażki należy wyciągać wnioski.  Należy bacznie obserwować  co działa, a co nie i wypracowywać nowe rozwiązania.
3/.......
4/............
5/........
6/.........
....... ale to już w innych tekstach
Trzeba umieć się cieszyć z każdej porażki, bo właśnie udało Ci się odkryć, co nie działa ,bo taka porażka pomaga w zwiększeniu  wysiłku na rzecz szukania nowych rozwiązań w sprzedaży usług. Nasze biuro w 85% też wykonuje usługę, tylko, że naszymi kontrahentami są polskie firmy, ale nie tylko…….
Ja chcę napisać Tobie kilka tekstów (spostrzeżeń) z mojego wyłącznie doświadczenia !!! Jestem pewien, że pomogą a na pewno nie zaszkodzą !
Jak dopasować się do klienta -  najskuteczniejsze byłyby e-maile „ osobiste” to oznacza, że wiadomość musi być jak najlepiej dopasowana do sytuacji i oczekiwań odbiorcy ( czas, okoliczności , sytuacja, itd. ) – potencjalnego klienta.
Nie WOLNO wysyłać na ślepo “zimnych” maili każdemu, komu się tylko da. TO NIE DZIAŁA….o wręcz odwrotnie. TY LILIANA NAJLEPIEJ TO WIERZ , a ja to obserwuję.

Zatem rozpoznanie rynku ( kto może być zainteresowany Twoją usługą ) który jest olbrzymi , Ilość firm fotograficznych konkurencyjnych, których jest mnóstwo i trzeba umieć je ograć.
Spodobał mi się kiedyś Twój trik – ale o tym innym razem.
Zacznij myśleć o czytelnikach, którym wysyłasz swoją ofertę a nie tylko o klientach, którzy w zębach przynoszą pieniądze. Potraktuj ich  najpierw jak dobrych ludzi, bądź dla nich  szczera a oni potraktują Ciebie z wzajemnością, jak kogoś komu warto zaufać.

 Lilunia - innym razem napiszę trochę więcej, bo dysponuję ograniczonym czasem.
Widzisz , u mnie jest tak - jak ułożę sobie pracę w 1-kwartałe danego roku , taki jest cały rok do końca.

Pracy dużo w biurze i pogoda dobra , która pozwala popracować też przy budowie .


 .......czy zanim ta róża zwiędnie odezwiesz się do mnie ?



NIE POZWÓL TĘSKNOCIE ABY DOPADŁA MNIE NA DOBRE i NA ZAWSZE.


Kocham Cię bardzo i pozdrawiam –
ojciec   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz