....córce LILIANIE DORUCH niby (LILIANA MICHALSKA)
LILIANA -
chcę pomóc Tobie w doskonaleniu jednej w wielu bardzo ważnej umiejętności - pisania znacznie lepszych tekstów ofertowych ( do swoich usług fotograficznych )
Ja wiem, że Ty pracujesz dla kogoś , jak bardzo chciałbym, abyś miała swoje STUDIO FOTOGRAFICZNE i to wszystko o czym będę pisał było Twoją i tylko Twoją wiedzą
Nie piszę tego tekstu by
Cię zabawiać.czy rozbawić ani nawet by
Cię czegoś nauczyć…….
Chcę Tobie dziecko POMÓC
pisać.dobre teksty , a nie tylko jak czytam na Facebooku „ Specjalna oferta na
November, Dezember , Januar …. .i tak dalej, itd – to zbyt płytkie ! Jedno i to
samo !
Lilka - ja nie chcę podsuwać Tobie gotowych tekstów , bo nie jestem tak biegły w słownictwie niemieckim ( zrobisz to o wiele lepiej sama ) ale chcę pokazać Tobie techniki pisania ofert – czy się dobrze rozumiemy ?
A teraz trochę odważniej ……. Co
dają portale społecznościowe w biznesie a raczej w zdobywaniu klientów mam na myśli ulubiony przez
Ciebie Facebook , Twitter i inne
– prawie nic !!! - i Ty Lilianka dobrze
o tym wierz. Zatem co ?
1/ Profesjonalna własna Strona > www < to
podstawa sprzedaży swojej usługi
FOTOGRAFICZNEJ
2/ Wyszukiwanie klientów poprzez e-mail ,
przecież to już amerykanie dawno udowodnili, że e-mail jest ok. 40 razy
skuteczniejszy w zdobywaniu klientów niż Facebook i Twitter razem wzięci.
Zapewne nie od razu przyjdą
sukcesy to by było za proste , ale z każdego sukcesu i każdej porażki należy
wyciągać wnioski. Należy bacznie
obserwować co działa, a co nie i wypracowywać nowe
rozwiązania.
3/.......4/............
5/........
6/.........
....... ale to
już w innych tekstach
Trzeba umieć
się cieszyć z każdej porażki, bo właśnie udało Ci się odkryć, co nie działa ,bo
taka porażka pomaga w zwiększeniu wysiłku na rzecz szukania nowych rozwiązań w sprzedaży
usług. Nasze biuro w 85% też wykonuje usługę, tylko, że naszymi kontrahentami
są polskie firmy, ale nie tylko…….Ja chcę napisać Tobie kilka tekstów (spostrzeżeń) z mojego wyłącznie doświadczenia !!! Jestem pewien, że pomogą a na pewno nie zaszkodzą !
Jak dopasować się do klienta - najskuteczniejsze byłyby e-maile „ osobiste” to oznacza, że wiadomość musi być jak najlepiej dopasowana do sytuacji i oczekiwań odbiorcy ( czas, okoliczności , sytuacja, itd. ) – potencjalnego klienta.
Nie WOLNO wysyłać na ślepo “zimnych” maili
każdemu, komu się tylko da. TO NIE DZIAŁA….o wręcz odwrotnie. TY LILIANA
NAJLEPIEJ TO WIERZ , a ja to obserwuję.
Zatem rozpoznanie rynku ( kto może być
zainteresowany Twoją usługą ) który jest olbrzymi , Ilość firm fotograficznych konkurencyjnych,
których jest mnóstwo i trzeba umieć je ograć.
Spodobał mi się kiedyś Twój trik – ale o tym
innym razem.
Zacznij myśleć o czytelnikach, którym wysyłasz
swoją ofertę a nie tylko o klientach, którzy w zębach przynoszą pieniądze. Potraktuj
ich najpierw jak dobrych ludzi, bądź dla
nich szczera a oni potraktują Ciebie z wzajemnością, jak kogoś komu
warto zaufać.
Lilunia -
innym razem napiszę trochę więcej, bo dysponuję ograniczonym czasem.
Widzisz , u mnie jest tak - jak ułożę sobie
pracę w 1-kwartałe danego roku , taki jest cały rok do końca.
Pracy dużo w biurze i pogoda dobra , która
pozwala popracować też przy budowie .