wtorek, 29 kwietnia 2014

.......pomóż mi pomóc Tobie




....córce LILIANIE DORUCH niby (LILIANA MICHALSKA)

LILIANA  -

chcę pomóc Tobie w doskonaleniu jednej w wielu bardzo ważnej umiejętności - pisania znacznie lepszych tekstów ofertowych ( do swoich usług fotograficznych )
Ja wiem, że Ty pracujesz dla kogoś , jak bardzo chciałbym, abyś miała swoje STUDIO FOTOGRAFICZNE i to wszystko o czym będę pisał było Twoją i tylko Twoją wiedzą

Nie piszę tego tekstu by Cię  zabawiać.czy rozbawić ani nawet by Cię czegoś nauczyć…….
Chcę Tobie dziecko POMÓC pisać.dobre teksty , a nie tylko jak czytam na Facebooku „ Specjalna oferta na November, Dezember , Januar …. .i tak dalej, itd – to zbyt płytkie ! Jedno i to samo !   Lilka - ja nie chcę podsuwać Tobie gotowych tekstów , bo nie jestem tak biegły w słownictwie niemieckim ( zrobisz to o wiele lepiej sama ) ale chcę pokazać Tobie techniki pisania ofert – czy się dobrze rozumiemy ?
A teraz trochę odważniej ……. Co dają portale społecznościowe  w biznesie  a raczej w zdobywaniu klientów mam na myśli ulubiony przez Ciebie Facebook , Twitter i inne – prawie nic !!! -  i Ty Lilianka dobrze o tym wierz. Zatem co ?
1/  Profesjonalna własna Strona > www < to podstawa  sprzedaży swojej usługi FOTOGRAFICZNEJ
 2/ Wyszukiwanie klientów poprzez e-mail , przecież to już amerykanie dawno udowodnili, że e-mail jest ok. 40 razy skuteczniejszy w zdobywaniu klientów niż Facebook i Twitter razem wzięci.
Zapewne nie od razu przyjdą sukcesy to by było za proste , ale z każdego sukcesu i każdej porażki należy wyciągać wnioski.  Należy bacznie obserwować  co działa, a co nie i wypracowywać nowe rozwiązania.
3/.......
4/............
5/........
6/.........
....... ale to już w innych tekstach
Trzeba umieć się cieszyć z każdej porażki, bo właśnie udało Ci się odkryć, co nie działa ,bo taka porażka pomaga w zwiększeniu  wysiłku na rzecz szukania nowych rozwiązań w sprzedaży usług. Nasze biuro w 85% też wykonuje usługę, tylko, że naszymi kontrahentami są polskie firmy, ale nie tylko…….
Ja chcę napisać Tobie kilka tekstów (spostrzeżeń) z mojego wyłącznie doświadczenia !!! Jestem pewien, że pomogą a na pewno nie zaszkodzą !
Jak dopasować się do klienta -  najskuteczniejsze byłyby e-maile „ osobiste” to oznacza, że wiadomość musi być jak najlepiej dopasowana do sytuacji i oczekiwań odbiorcy ( czas, okoliczności , sytuacja, itd. ) – potencjalnego klienta.
Nie WOLNO wysyłać na ślepo “zimnych” maili każdemu, komu się tylko da. TO NIE DZIAŁA….o wręcz odwrotnie. TY LILIANA NAJLEPIEJ TO WIERZ , a ja to obserwuję.

Zatem rozpoznanie rynku ( kto może być zainteresowany Twoją usługą ) który jest olbrzymi , Ilość firm fotograficznych konkurencyjnych, których jest mnóstwo i trzeba umieć je ograć.
Spodobał mi się kiedyś Twój trik – ale o tym innym razem.
Zacznij myśleć o czytelnikach, którym wysyłasz swoją ofertę a nie tylko o klientach, którzy w zębach przynoszą pieniądze. Potraktuj ich  najpierw jak dobrych ludzi, bądź dla nich  szczera a oni potraktują Ciebie z wzajemnością, jak kogoś komu warto zaufać.

 Lilunia - innym razem napiszę trochę więcej, bo dysponuję ograniczonym czasem.
Widzisz , u mnie jest tak - jak ułożę sobie pracę w 1-kwartałe danego roku , taki jest cały rok do końca.

Pracy dużo w biurze i pogoda dobra , która pozwala popracować też przy budowie .


 .......czy zanim ta róża zwiędnie odezwiesz się do mnie ?



NIE POZWÓL TĘSKNOCIE ABY DOPADŁA MNIE NA DOBRE i NA ZAWSZE.


Kocham Cię bardzo i pozdrawiam –
ojciec   

……czy w ofercie, szczegóły mają znaczenie.?

 
 
 Tekst dla LILIANY DORUCH niby ( LILIANA MICHALSKA )
 
LILIANA -
tak mają ,ale tylko wtedy, gdy są DODATKIEM do czegoś “dużego i ważnego”.
Szczegóły mają sens, gdy są tylko szczegółami, a nie jedyną wartością tej oferty
Najlepiej jest kiedy oferta zawiera pełną wartość i zamyka się w kilku zdaniach. Nie zawsze się to udaje, niekiedy należy coś w ofercie objaśnić i co wtedy ?. Ja dodaję sporo szczegółów, by każdemu dać to, co może pomóc w podjęciu decyzji o zakupie. Należy jednak posiąść wiedzę na temat budowania skoncentrowanych zdań Już dawno zaobserwowałem taką ciekawą rzecz. Otóż- gdy ktoś ma coś o sobie powiedzieć lub napisać, to ma najczęściej z tym wielki problem .
NIE WIE, co ma napisać, co jest ważne, dlatego pisze bez ładu i składu ( byle co, byle jak byle do przodu ) i bez sensu – to tak jak z tym milczeniem !!!  Przeważnie jest też tak, że
im mniej wie, tym więcej pisze – istna paranoja
Jeżeli nie jesteś w stanie powiedzieć tego, co najważniejsze, w 3-5 prostych zdaniach - nie istniejesz. Każda zbędna informacja, niejasna, nijaka, zabiera miejsce czemuś ważnemu
Najczęściej bywa, że po pierwszych 5 zdaniach pisemnej prezentacji czytelnik myszką klika -WYPAD
A co musi przeczytać  i co czytelnik zapamięta. …….są trzy bardzo ważne elementy :
1. Do kogo skierowana jest wiadomość ( oferta fotograficzna)
2. Co z tego będzie ta osoba miała ( płynące korzyści np. ( z sesji zdjęciowej )
3. Czym się to różni, od tego, co osoba już zna ( szeroki wachlarz różnych interpretacji ) np.:
….. że Twoja firma powstała 7 lat temu, albo, że mamy Studio w modnej dzielnicy, i przychodzą się fotografować osoby ze świata mody, teatru, słynni sportowcy …….itd , można dodać jeszcze jakie masz certyfikaty, ukończoną uczelnie i szereg licencjonowanych kursów , i inne cuda, cudeńka.
…..łaśnie krótkie przedstawienie propozycji w taki sposób, by od razu szybko zdobyć uwagę i duże zainteresowanie.
Dlatego idąc tym tropem czas zakończyć, bo to jest tak, że długi tekst zawiera dużo informacji , ale głowa nie śmietnik i tak je przesegreguje !
Jeszcze ciekawostka - w Internecie znalazłem takie ogłoszenie, które pasuje do mojego programu Mailingowego jak ulał !!!

Ogłoszenie……..
Mailing reklamowy kierowany do firm i instytucji w Polsce.
dysponujemy bazą adresową zawierającą 1 mln firm i instytucji z terenu całego kraju. Wysłanie jednej wiadomości kosztuje 0.06 zł netto. Minimalne zlecenie to wysyłka 1000 wiadomości. Przed wykonaniem usługi przekazujemy zleceniodawcy listę adresów e-mail które zostaną użyte do wykonania mailingu, a po zakończonej usłudze adresy e-mail firm lub instytucji, które przeczytały wysłaną do nich ofertę.
Mój komentarz:
0,06 zl x1000= 60 zł , za 1000 wysłanych ofert . Lilka mając mój program i swoją bazę adresową możesz wysłać 1500 e-maili na godzinę za darmo i tam gdzie w >danej chwili < uważasz za stosowne. Program wysyła indywidualnie a nie zbiorowo , oznacza to, że e-maili (oferta  trafia do poszczególnej osoby , instytucji ) a inni jej nie widzą !!!

 
...............odezwij się zanim pożółkną kartki w tej książce


Niebawem napiszę  gotową ofertę dla Ciebie i prześlę e-mailem , chociaż miałem tej ryby Tobie nie dawać, tylko wędkę to tym razem odejdę od zasady i zrobię to dla Ciebie....


......Jaka róża taki cierń - nie dziwi nic ..........jaka zdrada taki gniew - nie dziwi nic ......jakie życie taka śmierć - nie dziwi nic
 
 
To tyle na dziś Lilianka – pozdrawiam i całuję , ojciec